5 maj

idag skiner solen.
Känns härligt att den har kommit fram igen.
Igår var det ju världes snöväder ute så det känns skönt att det är över iallafall.

Måste idag lämna tillbaka ngn bok jag har lånat från Bibblan.
den om ted gärdestad.

Annars så ska jag försöka att börja läsa en annan bok.
som heter besök från andra sidan av sylvia brown.
den boken tycker jag låter intressant.
men det var kort låne datum på den.
Så jag måste ta och försöka läsa en timma eller så idag tror jag.
Eller om man kanske försöker att läsa 20-50 sidor per dag kanske hade varit lagomt.

Börjar bli hungrig men det är för tidigt med lunch känner jag.
Vet inte helt vad jag ska käka till lunch idag.
Har lite rester kvar från igår, men vet inte om det blir lite för lite. Kanske får komplitera med en macka till eller något.

Postat av: LORISSA
URL: http://lorissalovebomb.se 2010-05-05 / 12:29:12

sv: jag går lärarutbildningen :)



Idag efterlyser jag god mat som man kan äta vid halsont. Några tips?


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?