Tv

I kväll blir det tv.
Ska strax äta middag,
ska bli härligt.
Känner mig hungrig.
Idag blir det tanduro kycklingfile och ris samt grönsaker.
Ska ta och dricka vatten till maten idag.
Gillar Pepsi max hemskt mycket,
men ska försöka att dra ner på det lite grann.
Vatten är ju det bästa m an kan dricka har man ju blivit lärd.
Så jag ska försöka att dricka betydligt mer vatten än vad jag gör=)

Vad dricker du mest?
Postat av: Madde
URL: http://maddisenj.blogg.se/ 2010-05-29 / 21:25:34

Hoppas du har en fin lördagskväll!


Har just nu en veckansbloggtävling på bloggen och jag undrar pm du har lust att vara med och tävla? :) Den avslutas imorgon(söndag)kväll och det enda du behöver göra är att skriva en kommentar i inlägget! :) KRAM!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?