Frukost

Sitter just nu och äter frukost.
Det är härligt gott det.
Idag fick det bli rostat bröd med apelsinmarmelad
och ost på. Samt min vanliga Oboj=)

Uj vad gott det är =)



Vädret ser för tillfället dystert ut.
Vet inte om det kommer att bli bättre under dagen?
Postat av: Baby Melody
URL: http://babymelody.blogg.se/ 2010-05-25 / 08:40:17

God morgon! :-)

Jag älskar bröd med marmelad! Vi har samma smak i många saker! :D



Här är det också grått och regnigt. Vad tråkigt, jag som

ville ha sol!



Ha en trevlig tisdag sötnos!

<3


Postat av: JENNY
URL: http://jennyjanssons.se 2010-05-25 / 09:00:55

Oh, marmelad var längesen man åt! :)

Nu vart jag rå sugen på det, får inhandlas ikväll! :)


Postat av: Anonym
2010-05-25 / 09:43:12

men dina mackor ser inte så dystra ut, rätt glada faktiskt;) kramar


Postat av: MomPop
2010-05-25 / 18:02:10

åh ser gött ut=)! rostat bröd åhhh saknar det!!! har ingen brödrost längre :( måste hitta en billig!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?