kvällsmat

Bakpotatisen är i ugnen, creme fraichen är smaksatt,
salladen är klar!
Bara att invänta bakpotatisen nu!

Blir bacon till. Mumma vad gott!
Postat av: Annika
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/ 2010-05-28 / 18:58:40

Bakpotatis är så himla gott... synd att vi inte äter det oftare!

sv: Mini Cooper är en supersöt liten bil... liknande den som Mr Bean kör :)


Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska
URL: http://ferhat.blogg.se/ 2010-05-28 / 23:47:48

Vill bara berätta att jag börjar blogga igen efter sommarlovet. Men har lite funderingar och det är om jag ska fortsätta blogga på den här bloggen eller om jag ska skapa en ny. Sen så undrar jag också vad jag ska skriva mer om, förutom utbildningen, ferhat kändis bilder o.s.v.



Skulle vara tacksam om du gav lite förslag :D. Ha det bra nu, vi hörs i slutet av augusti månaden då min sommarlov tar slut och jag börjar blogga igen ;).


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?